Алмашій Меланія Еліашівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Алмашій Меланія Еліашівна


Алмашій Меланія Еліашівна – викладач хімії

Кваліфікаційна категорія:
спеціаліст вищої категорії

Освіта: повна вища, 1995, Ужгородський державний університет

Спеціальність: хімія

Педагогічний стаж: 15 років

Рік та результати останньої атестації: 2012, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»

Підвищення кваліфікації:
2016, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №024454 02139723 (вчителі хімії),
2016, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №024442 02139723 (вчителі біології та екології)

Предмети: хімія, біологія

Педагогічне кредо:
Навчаючи - учуся



Педагогічна діяльність


Мета атестації: підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «старший викладач»

Методична проблема: Практична спрямованість забезпечення міжпредметних зв’язків при викладанні хімії та біології

Відкриті уроки:
2012 - Тема «Багатоманітність органічних сполук, їх класифікація» (відкритий урок з хімії для педагогічного колективу училища)

2013 - Тема «Охорона навколишнього середовища від забруднень при переробці вуглеводневої сировини та використанні продуктів її переробки (відкритий урок з хімії для членів методичної комісії природничо-математичних дисциплін)

2015 – «Лужноземельні елементи та магній. Фізичні та хімічні властивості простих речовин, основний характер їх оксидів та гідроксидів, біологічна роль елементів» (Обласний відкритий урок з хімії для обласної методичної секції заступників директора з навчальної роботи)

Методичні напрацювання:
Методична розробка теми «Методика активізації навчально– пізнавальної діяльності учнів через хімічний експеримент» (2012)
Робота містить приклади різних способів для активізації пізнавальної активності учнів. У роботі наголошується, що експеримент залишається найголовнішою складовою для успішного вивчення хімії, бо хімія – наука експериментальна.

Методична розробка бінарного уроку з хімії та біології на тему «Жири, білки, вуглеводи, вітаміни, як компоненти їжі, їх роль в організмі людини» (2013 )
Розробка містить конспект бінарного уроку з хімії та біології. Метою уроку є показати тісні зв’язки між хімією та біологією; звернути увагу учнів на значення органічних речовин для життєдіяльності організму; пропагувати вживання здорової їжі та здоровий спосіб життя. Робота містить багато додаткової інформації та завдання для закріплення отриманих знань.

Збірник «Самостійні роботи з хімії з теми «Метали та їх сполуки» (2014)
Посібник призначений для перевірки рівня знань учнів І – го курсу з теми «Метали та їх сполуки». Він складений відповідно до програми з хімії рівня стандарту.
Посібник містить по 4 варіанти самостійних робіт у вигляді тестів до кожного уроку. Самостійні роботи містять завдання різних видів( завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, завдання на встановлення логічної послідовності).
Кожна самостійна робота охоплює невеликий обсяг начального матеріалу, а тому на її виконання треба небагато часу. .
Призначений для учнів І – го курсу ПТНЗ.

Методичні рекомендації «Міжпредметні зв’язки при викладанні хімії та біології» (2016 )
Методичні рекомендації містять опис методів здійснення міжпредметних зв’язків, їх класифікацію, важливість проблеми для покращення ефективності навчання

Методичні вказівки «Пізнавальна діяльність учнів» (2015)
Розробка містить опис різних способів для підвищення пізнавальної активності учнів, конспекти уроків.

Методична розробка уроку – подорожі «Подорож до країни «Генетика» Генетика її предмет та методи дослідження. Основні генетичні поняття і символіка (2014)
Методична розробка містить конспект нестандартного уроку з біології, метою якого є узагальнити та поглибити знання учнів про генетику, як науку, основні генетичні поняття; ознайомити з головними методами генетичних досліджень, розглянути їх переваги й недоліки та ситуації, коли доцільне їх використання; значення генетичних досліджень для розвитку людства; моно та дигібридне схрещування; розвивати логічне мислення та вміння використовувати знання з суміжних галузей знань; виховувати розуміння важливості використання досягнень науки для покращення здоров’я людини.

Збірник «Самостійні роботи з біології (2016)
Збірник призначений для перевірки рівня знань учнів з біології. Він складений відповідно до програми з біології рівня стандарту. Збірник містить по 4 варіанти самостійних робіт до кожної теми,де подані завдання різних видів (завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, завдання на встановлення логічної послідовності). Кожна самостійна робота охоплює невеликий обсяг начального матеріалу, а тому на її виконання треба небагато часу.
Призначений для учнів ПТНЗ.

Публікації у засобах масової інформації:
«Розвиток пізнавальної активності на уроках хімії» - Інформаційно-методичний збірник «Вісник», 2012, №3-4

Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп:
Голова методичної комісії природничо-математичних дисциплін (з 2013 року).
2014 - Доповідь на тему «Використання комп’ютерних технологій на уроках природничо-математичних дисциплін» (засідання педагогічної ради протокол № від )
2016 - Доповідь на тему «» (засідання педагогічної ради протокол № 3 від14.11.2016)

Участь у конкурсах, оглядах:
Бінарний урок хімії та біології «Жири, білки, вуглеводи, вітаміни, як компоненти їжі, їх роль в організмі людини» (2013 )

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:
2015 –
2016 - Геліантус

Позанавчальна робота


Позанавчальні заходи:
Засідання клубу «Цікава хімія» (2012)
Розробка містить опис - інструкції для проведення хімічних дослідів і має наметі розвивати зацікавленість хімією, як наукою, формувати в учнів науковий світогляд

Позакласний захід з хімії Конкурс «Найрозумніший» між учнями І – го і ІІ – го курсу (2013)
Розробка містить завдання для проведення позаурочного заходу. Метою конкурсу є розвивати творчі здібності учнів, сприяти згуртуванню колективу, розвивати самостійність учнів, уміння висловлювати власну думку, стимулювати творчу діяльність та розвивати зацікавленість до хімії, як науки про природу

Зустріч у фіто вітальні «Все про каву» (2013)
Розробка містить матеріали позакласного заходу, що має на меті розвивати пізнавальну активність учнів та повагу до культури інших народів; з’ясувати фізіологічний вплив на організм людини речовин , що містяться у каві

Етапи життя великого вченого Чарльза Дарвіна (2014)
Розробка містить конспект позакласного заходу, що має на меті ознайомити учнів з життям та діяльністю видатного вченого – дослідника Чарльза Дарвіна .

Методична розробка виховної години «Шкідливі звички чи життя в своє задоволення » (2014)
Виховна година містить інформацію про негативний вплив алкоголю, наркотиків та тютюнопаління на організм людини. Під час проведення виховної години використовуються фрагменти фільмів, що демонструють негативний вплив шкідливих звичок та пропагують здоровий спосіб життя.

Зустріч у фітовітальні «Квіти окраса нашого життя (2016)
Розробка містить матеріали позакласного заходу, що має на меті розширити кругозір учнів, сприяти розвитку наукового світогляду. Розробка містить легенди та вірші про квіти.

Брейн ринг « Найкращий знавець природничих наук» (2016)
Розробка містить завдання для проведення позаурочного заходу. Метою конкурсу є розвивати творчі здібності учнів, сприяти згуртуванню колективу, розвивати самостійність учнів, уміння висловлювати власну думку, стимулювати творчу діяльність та розвивати зацікавленість до наук природничо – метематичного циклу.


Опубліковано: 16-12-2016, 13:08 | Переглядів: 723 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Травень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 









Архів публікацій

Травень 2019 (15)
Квітень 2019 (20)
Березень 2019 (28)
Лютий 2019 (43)
Січень 2019 (10)
Грудень 2018 (11)



Locations of visitors to this page

Випадкове фото

Фотогалерея 57Фотогалерея 57

Фотогалерея 57

2010-2011 навчальний рік 802010-2011 навчальний рік 80

2010-2011...

Cоціологічне опитування

Чого не вистачає на сайті?

Новин!
Фотографій
Курсових робіт :)
Всього достатньо!