Ляшенко Павло Михайлович

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Ляшенко Павло Михайлович

Ляшенко Павло Михайлович – викладач фізики

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання: «викладач-методист»

Освіта:
повна вища, 1973, Ужгородський державний університет
Спеціальність: фізика

Педагогічний стаж: 40

Рік та результати останньої атестації: 2012, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «викладач-методист»

Підвищення кваліфікації: 2014, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №013421


Предмети: фізика, астрономія

Педагогічне кредо: «Учень – це не посудина, яку треба наповнити. Учень – факел, який треба запалити»



Педагогічна діяльність


Мета атестації: підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «викладач-методист»

Методична проблема: вдосконалення умінь та навичок учнів при використанні вимірювальних пристроїв на лабораторних роботах та роботах фізичного практикуму

Відкриті уроки:
2012 – "Сонце – найближча зоря". (астрономія), (відкритий урок для педагогічних працівників училища)

2013 – "Властивості поверхні рідини. Поверхневий натяг рідини" (відкритий урок для педагогічних працівників училища)

2014 – "Лабораторна робота"Вивчення електричного кола з напівпровідниковим діодом" (відкритий урок для педагогічних працівників училища)

2015 – " Застосування напівпровідникових приладів" (відкритий урок для педагогічних працівників училища)

2016 – "Теплові двигуни. Двигуни внутрішнього згорання" (відкритий урок для педагогічних працівників училища)


Методичні напрацювання:
ЗБІРНИК ІНСТРУКЦІЙ до виконання лабораторних робіт та робіт фізичного практикуму з предмета Фізика (2015)
Схвалений навчально-методичною радою НМЦ ПТО в Закарпатській області протокол № від 2015 року.

Методичні рекомендації «Нові підходи до організації та виконання лабораторних робіт з фізики та робіт фізичного практикуму» (2014)

Методична розробка інноваційного уроку з фізики на тему «Ізопроцеси. Газові закони» (2012)

Методичні розробки відкритих уроків з фізики «Застосування напівпровідникових приладів», «Магнітне поле», «Сонце – найближча зоря», «Властивості поверхні рідини. Поверхневий натяг рідини»

Публікації у засобах масової інформації:
«Застосування напівпровідникових приладів» - Інформаційно-методичний збірник НМЦ ПТО в Закарпатській області «Вісник», 2016 №4
Участь у роботі творчих груп

Участь у конкурсах, оглядах:
2012, Конкурс на кращий інноваційний урок фізики,

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Керівництво туристично-краєзнавчим гуртком

Керівництво
Класний керівник навчальної групи учнів 1 курсу

Позанавчальні заходи:
Позакласний захід «Мобільний телефон – за і протии» (2014).

Тиждень природничо-математичних дисциплін. Фізика (2015)
1.1. «Народження та перетворення елементарних частинок»
1.2. «Речовина і поле – два види метерії»

Диспут на тему «Забруднення водного середовища» (2014)

Виховний захід: «Нобелівські лаурети з фізики»(2013)

Позаурочний захід «Гравітаційні хвилі» (2016)

Диспут на тему «Чорнобильська кастрофа» (2015)


Опубліковано: 16-12-2016, 14:13 | Переглядів: 590 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Листопад 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 








Архів публікацій

Листопад 2018 (4)
Жовтень 2018 (16)
Вересень 2018 (7)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (2)
Червень 2018 (7)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

Фотогалерея 37Фотогалерея 37

Фотогалерея 37

2010-2011 навчальний рік 592010-2011 навчальний рік 59

2010-2011...

Cоціологічне опитування

Ваша думка. Скільки має тривати урок?

30 хв.
35 хв.
40 хв.
45 хв.
50 хв.