Яцкулинець Надія Василівна
Категорія: Сторінка педагогічного працівника |
Яцкулинець Надія Василівна – методист, викладач української мови та літератури Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії Освіта: повна вища, 2002, Ужгородський національний університет Спеціальність: українська мова та література Педагогічний стаж: 14 років Рік та результати останньої атестації: 2014, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» 2012, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» Підвищення кваліфікації: 2013, Університет менеджменту освіти НАПН України м. Київ, свідоцтво 12 СПВ № 000386 (методист) 2016, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №024861 02139723 (вчителі української мови та літератури) Предмети: українська мова та література Педагогічне кредо: Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості Методична робота Мета атестації: присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» Робота з педагогічними кадрами: Індивідуальні форми методичної роботи: - консультації при проходженні педагогами курсів підвищення кваліфікації; - консультації голів методичних комісій щодо організації роботи МК; - підготовка методичних напрацювань педагогів для участі в обласних конкурсах та виступах на методичних секціях, публікаціях у ЗМІ; - допомога у створенні електронної бази комплексно-методичного забезпечення з предметів і професій; - консультація при вивченні та впровадженні перспективного педагогічного досвіду. Колективні форми методичної роботи з педагогами: Педагогічна рада Робота над єдиною методичною проблемою Методичні комісії Педагогічні читання Методичні напрацювання: Збірники методичних напрацювань педагогічних працівників ВПУ-3 м. Мукачево 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 навчальні роки. Методичні рекомендації «Самоосвіта педагога» (2013) Методична розробка «Алгоритм організації методичної роботи у вищому професійному училищі» (2013) (для участі у конкурсі «Методичний кабінет») Публікації у засобах масової інформації: «Самоосвіта педагога як складова системи методичної роботи навчального закладу – запорука педагогічної творчості» - Інформаціційно-методичний збірник Вісник, № 2, 2016 Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп: - Доповідь на тему: Електронна база педагогічних напрацювань з професії Верстатник широкого профілю (засідання обласної секції методистів 2014) - Червень 2014 року Участь у підсумковому методичному заході педагогічних працівників ПТНЗ Закарпаття «Вернісаж кращого педагогічного досвіду – 2014» - Доповідь на тему «Рівень професійної компетентності педагогічних працівників у міжатестаційний період» (педагогічні читання, січень 2014) - Доповідь на тему «Ефективність роботи педагогічного колективу над реалізацією методичної проблеми училища» (педрада протокол №7 від 29.05.2014) - Доповідь на тему «Самоосвіта педагога як складова системи методичної роботи навчального закладу» (педрада протокол №3 від 27.11.2014) Участь у конкурсах, оглядах: 2013 рік Диплом І ступеня у Всеукраїнському конкурсі «Методичний кабінет» за номінацією «Е-версія». 2015 рік Диплом І ступеня у обласному конкурсі на кращу організацію методичної роботи у номінації «Робота педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою» Методичні заходи: - Січень 2015 - Семінар-тренінг з майстрами виробничого навчання «Я крокую до майстерності» - Січень 2015 - засідання викладачів за круглим столом «Особистісно орієнтовані технології навчання» - Червень 2016 - виставка методичних напрацювань педагогічних працівників «Робота над єдиною методичною проблемою училища» Педагогічна діяльність Мета атестації: присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» Методична проблема: Впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури як реалізація компетентнісного підходу Відкриті уроки: 2013 - Тема «Основні норми української вимови. Звуки мови» (для членів методичної комісії філологічних дисциплін) 2014 - Тема «Складні випадки правопису м’якого знака, апострофа» (для педагогічних працівників училища) 2015 - Тема «Життєвий і творчий шлях Лесі Українки» (для членів методичної комісії у рамках тижня філологічних дисциплін) Методичні напрацювання: Методичні рекомендації «Формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови» (2016) У методичних рекомендаціях міститься опис основних завдань викладача-словесника – виробляти в учнів уміння й навички комунікативно виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях, розвивати всі види мовленнєвої діяльності. Методичні вказівки «Впровадження сучасних педагогічних технологій на уроках української мови та літератури» (2016) У методичних вказівках описано поєднання сучасних педагогічних технологій на уроці. Тільки вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного,особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати творчу особистість учня. Методична розробка «Використання технологій патріотичного виховання на уроках української літератури» (2015) У методичній розробці міститься опис технологій патріотичного виховання, які можна використовувати на уроках української літератури. Тест-контроль з української літератури (2013) У роботі представлені різнорівневі завдання для контролю знань учнів з української літератури. Самостійні роботи «Мовний аналіз речень» (2013) У роботі розроблені 30 варіантів завдань, що передбачають комплексну перевірку мовних тем: виконати пунктуаційний розбір наведеного речення, поставити необхідні розділові знаки, виконати повний синтаксичний розбір пропонованого речення; виписати виділене слово, виконати його фонетичний, орфографічний, морфемний, словотвірний, морфологічний аналіз. Із наведеного речення виписати два словосполучення, які б ілюстрували різні види зв’язку. Виконати повний синтаксичний аналіз цих словосполучень. Учнівський проект «Портфоліо письменників української літератури другої половини ХІХ ст. – початку ХХІ ст.» (2014) У проекті представлені короткі біографічні відомості про письменників української літератури другої половини ХІХ ст. – початку ХХІ ст. Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп: 2013 - Член журі обласного огляду-конкурсу на кращий кабінет української мови та літератури 2014 - доповідь на тему «Впровадження методики, спрямованої на розвиток критичного мислення на уроках філологічних дисциплін» (педрада протокол №6 від 17.03.2014) 2015 - доповідь на тему «Використання технологій патріотичного виховання на уроках української літератури» (обласна методична секція філологічних дисциплін 2015, педагогічна рада протокол №4 від 28.03.2016) Участь у конкурсах, оглядах: 2013 - диплом ІІ ступеня у обласному огляді-конкурсі на кращий кабінет української мови та літератури 2016 – лауреат Всеукраїнського конкурсу «Панорама творчих уроків 2016» за темою «Формування критичного мислення» Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах: 2016 – ІІІ місце учениця другого курсу Фаринич Паула у обласному етапі конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика Позанавчальна робота Позанавчальні заходи: «Страшні слова, коли вони мовчать...» (2015) Позакласний захід, присвячений 85 річниці з дня народження Ліни Василівні Костенко Бінарний позаурочний захід «Михайло Старицький» (2015) Бінарний позаурочний захід художньої культури та української літератури, присвячений драматургічній творчості М.Старицького Літературний салон «Я в покоління озовусь» (2016) Метою заходу було проаналізувати особливості життєвого та творчого шляху Лесі Українки; дослідити роль Лесі як громадського діяча; розвивати декламаторські здібності, виховувати любов до українського поетичного слова, формувати національну свідомість, творчу особистість. «Єдиний скарб у тебе - рідна мова» (2016) Захід до Дня української писемності та мови. |
Опубліковано: 19-01-2017, 10:40 | Переглядів: 1256
![]() |
|
Випадкове фото
Cоціологічне опитування
Чи сподобався вам наш сайт? |