Гутій Світлана Василівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Гутій Світлана Василівна



Гутій Світлана Василівна– майстер виробничого навчання

Освіта:повна вища, 1995, Ужгородський Державний університет

Спеціальність:французька мова та література

Педагогічний стаж: 21 рік

Рік та результати останньої атестації: 2013, підтвердження педагогічного звання «майстер виробничого навчання І категорії»

Підвищення кваліфікації:
2016, ІПО ІПП ДВНЗ «УМО» Біла Церква свідоцтво СПК 86266-0100/16

Назва професії: секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору

Педагогічне кредо:
«Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього, як самого себе» (Конфуцій)


Педагогічна діяльність


Мета атестації:
Відповідність раніше встановленому 14 тарифного розряду та присвоєному педагогічному званню «майстер виробничого навчання І категорії»

Методична проблема:
Розвиток творчих здібностей учнів засобами сучасних технологій на уроках виробничого навчання, як засіб підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу

Відкриті уроки:

2013 – Тема: «Оформлення розпорядчих, довідково-інформаційних та документів по особовому складу» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища, проведений методом проекту)
2014 – Тема «Робота в текстовому редакторі Word. Запуск програми. Налаштування панелей. Структура вікна. Робота з вікном «Параметри сторінки»: оформлення полів, вибір стандартних форматів, вибір нестандартних форматів, вибір орієнтації сторінки.» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища)
2015 – Тема: «Web-квест, як засіб формування медіакомпетентності учнів на уроках виробничого навчання за спеціальністю: «секретар керівника, підприємства, організації, установи» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища)
2017 Тема: «Робота з головним меню, вікном і панелями інструментів програми Page Maker. Робота з графічними примітивами.» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища)

Методичні напрацювання:
- Методичні рекомендації «Методика підготовки майстра виробничого навчання до занять» (2015)
Для успішного проведення занять майстрові виробничого навчання важливо добре підготуватися до них. Майстер повинен чітко уявляти собі, коли, чому і як учити.
Підготовка майстра в/н передбачає формування:
o вмінь та навичок планування й здійснення виробничого процесу;
o загальнопрофесійних вмінь та навичок, які забезпечують якісну підготовку;
o вмінь застосувати знання для розв’язання навчально-виробничих завдань;
o формування готовності до оволодіння новою технікою та технологією виробництва і т. ін.

- Методичні рекомендації «Застосування дидактичних можливостей глобальної мережі Інтернет у професійній діяльності» (2016)
Майстер виробничого навчання повинен готувати людину адаптовану до життя у світі багатоманітних зв'язків - від контактів із найближчим оточенням до глобальних зв'язків. Середовище можливостей глобальної мережі Інтернет – це освітній простір, у якому відбувається формування якостей і вмінь необхідних сучасній людині ХХІ століття, таких, як медіаграмотність, критичне мислення, здатність до рішення творчих завдань, уміння мислити глобально, готовність працювати в команді й громадянська свідомість. Знання й уміння ХХІ століття сприяють формуванню в учнів самостійності й розвитку в них громадянських, професійних і лідерських якостей.

- Методичні вказівки «Активні форми і методи навчання» (2016)
Активні методи навчання - це методи, які спонукають учнів до активної розумової і практичної діяльності у процесі оволодіння навчальним матеріалом. Активне навчання передбачає використання такої системи методів, яка спрямована головним чином не на виклад вчителем готових знань, їх запам'ятовування і відтворення, а на самостійне оволодіння учнями знаннями і вміннями у процесі активної розумової і практичної діяльності.
Особливості активних методів навчання полягають у тому, що в їх основі закладено спонукання до практичної та розумової діяльності, без якої немає руху вперед в оволодінні знаннями.

- Методичні вказівки «Використання різних форм і методів активізації діяльності учнів на уроках» (2017)
Активізація навально пізнавальної діяльності полягає в спільній діяльності викладача та учнів, спонуканню учнів до її енергійного, цілеспрямованого здійснення, подоланню пасивних стереотипних форм викладання та навчання, а також мобілізацію інтелектуальних, емоційно-вольових та фізичних сил учня, що здійснюється викладачем за допомогою певних засобів і спрямовується на досягнення конкретних цілей навчання та виховання.
Активність учнів виражається через запитання, прагнення мислити, пізнавальну самостійність в процесах сприйняття, відтворення, розуміння, творчого застосування. Ознаками сформованості активності особистості виступають: ініціативність, енергійність, інтенсивність, добросовісність, інтерес, самостійність, усвідомлення дій, воля, наполегливість в досягненні мети та творчість.

- Методичні вказівки «Розробка розгорнутого плану уроку виробничого навчання» (2017)
Урок виробничого навчання – форма професійно-практичної підготовки, за якою майстер виробничого навчання у визначений проміжок часу в спеціально обладнаному місці керує навчально-виробничою діяльністю групи учнів.
Урок повинен відрізнятися цілісністю:
o взаємообумовленістю цілей, змісту, форм, методів та засобів навчання;
o внутрішнім взаємозв'язком всіх структурних елементів;
o єдиною логікою діяльності майстра й учнів.

Публікації у засобах масової інформації:
Участь у роботі методичної комісії, засідань педагогічної ради, творчих груп:
- Доповідь на тему «Проектно-дослідницька діяльність, як фактор розвитку пізнавальної активності учнів» (педагогічні читання, січень 2016 р.)

Участь у конкурсах, оглядах:

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Позанавчальні заходи:
Виховна година «День перемоги»
Мета:виховувати в учнів гордість за свою державу, повагу до національних традицій та історичної пам’яті.

Виховна година «Сім’я – найголовніша частина суспільства»
Мета: розповісти учням про важливість родинних зв’язків; сприяти зміцненню добрих стосунків між учнями і їх батьками; виховувати в учнів любов до своїх родин та повагу до сімейних традицій.

Виховні години-презентації: «День студента», «День охорони навколишнього середовища», «Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас», «Незалежність України», «Міжнародний день музею», «День святого Валентина», «Великдень»

Виховна година «Процес розвитку і формування особистості»

Виновна година «Формування учнів як колективу в адаптаційний період»
Адаптація, як процес формує адаптивність людини - здатність без тривалих зовнішніх і внутрішніх конфліктів продуктивно виконувати провідну діяльність, задовольняти свої потреби, в повній мірі відповідати тим рольовим очікуванням, які пред'являє до нього груп, а також переживати стан самоствердження і самореалізації.

Виховна година «Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя»
Емоційно слабка і духовно незріла людина панікує перед проблемами, відчуває тривогу, невпевненість і тому алкоголь, наркотики а також тютюн є універсальними засобами: залежно від потреби розслабляють або стимулюють нервову систему, підвищують судинний тонус, дають почуття задоволення, причому фальшиві.
Тютюнопаління – одне з найбільш поширених видів побутової токсикоманії, сама найпоширеніша у всьому світі шкідлива звичка. Залежність від нікотину внесено у Міжнародну класифікацію хвороб.


Опубліковано: 28-11-2012, 17:14 | Переглядів: 2608 | Версія для друку

Інформаційне повідомлення

Коментувати новини на сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації.



Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30








Архів публікацій

Вересень 2018 (4)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (2)
Червень 2018 (7)
Травень 2018 (10)
Квітень 2018 (11)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

Фотогалерея 51Фотогалерея 51

Фотогалерея 51

Вересень 2013 - 2014 133Вересень 2013 - 2014 133

Вересень 2013 -...

Cоціологічне опитування

Ваша думка. Скільки має тривати урок?

30 хв.
35 хв.
40 хв.
45 хв.
50 хв.