Гутій Світлана Василівна
Категорія: Сторінка педагогічного працівника |
Гутій Світлана Василівна– майстер виробничого навчання Освіта:повна вища, 1995, Ужгородський Державний університет Спеціальність:французька мова та література Педагогічний стаж: 21 рік Рік та результати останньої атестації: 2013, підтвердження педагогічного звання «майстер виробничого навчання І категорії» Підвищення кваліфікації: 2016, ІПО ІПП ДВНЗ «УМО» Біла Церква свідоцтво СПК 86266-0100/16 Назва професії: секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору Педагогічне кредо: «Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього, як самого себе» (Конфуцій) Педагогічна діяльність Мета атестації: Відповідність раніше встановленому 14 тарифного розряду та присвоєному педагогічному званню «майстер виробничого навчання І категорії» Методична проблема: Розвиток творчих здібностей учнів засобами сучасних технологій на уроках виробничого навчання, як засіб підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу Відкриті уроки: 2013 – Тема: «Оформлення розпорядчих, довідково-інформаційних та документів по особовому складу» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища, проведений методом проекту) 2014 – Тема «Робота в текстовому редакторі Word. Запуск програми. Налаштування панелей. Структура вікна. Робота з вікном «Параметри сторінки»: оформлення полів, вибір стандартних форматів, вибір нестандартних форматів, вибір орієнтації сторінки.» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища) 2015 – Тема: «Web-квест, як засіб формування медіакомпетентності учнів на уроках виробничого навчання за спеціальністю: «секретар керівника, підприємства, організації, установи» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища) 2017 Тема: «Робота з головним меню, вікном і панелями інструментів програми Page Maker. Робота з графічними примітивами.» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища) Методичні напрацювання: - Методичні рекомендації «Методика підготовки майстра виробничого навчання до занять» (2015) Для успішного проведення занять майстрові виробничого навчання важливо добре підготуватися до них. Майстер повинен чітко уявляти собі, коли, чому і як учити. Підготовка майстра в/н передбачає формування: o вмінь та навичок планування й здійснення виробничого процесу; o загальнопрофесійних вмінь та навичок, які забезпечують якісну підготовку; o вмінь застосувати знання для розв’язання навчально-виробничих завдань; o формування готовності до оволодіння новою технікою та технологією виробництва і т. ін. - Методичні рекомендації «Застосування дидактичних можливостей глобальної мережі Інтернет у професійній діяльності» (2016) Майстер виробничого навчання повинен готувати людину адаптовану до життя у світі багатоманітних зв'язків - від контактів із найближчим оточенням до глобальних зв'язків. Середовище можливостей глобальної мережі Інтернет – це освітній простір, у якому відбувається формування якостей і вмінь необхідних сучасній людині ХХІ століття, таких, як медіаграмотність, критичне мислення, здатність до рішення творчих завдань, уміння мислити глобально, готовність працювати в команді й громадянська свідомість. Знання й уміння ХХІ століття сприяють формуванню в учнів самостійності й розвитку в них громадянських, професійних і лідерських якостей. - Методичні вказівки «Активні форми і методи навчання» (2016) Активні методи навчання - це методи, які спонукають учнів до активної розумової і практичної діяльності у процесі оволодіння навчальним матеріалом. Активне навчання передбачає використання такої системи методів, яка спрямована головним чином не на виклад вчителем готових знань, їх запам'ятовування і відтворення, а на самостійне оволодіння учнями знаннями і вміннями у процесі активної розумової і практичної діяльності. Особливості активних методів навчання полягають у тому, що в їх основі закладено спонукання до практичної та розумової діяльності, без якої немає руху вперед в оволодінні знаннями. - Методичні вказівки «Використання різних форм і методів активізації діяльності учнів на уроках» (2017) Активізація навально пізнавальної діяльності полягає в спільній діяльності викладача та учнів, спонуканню учнів до її енергійного, цілеспрямованого здійснення, подоланню пасивних стереотипних форм викладання та навчання, а також мобілізацію інтелектуальних, емоційно-вольових та фізичних сил учня, що здійснюється викладачем за допомогою певних засобів і спрямовується на досягнення конкретних цілей навчання та виховання. Активність учнів виражається через запитання, прагнення мислити, пізнавальну самостійність в процесах сприйняття, відтворення, розуміння, творчого застосування. Ознаками сформованості активності особистості виступають: ініціативність, енергійність, інтенсивність, добросовісність, інтерес, самостійність, усвідомлення дій, воля, наполегливість в досягненні мети та творчість. - Методичні вказівки «Розробка розгорнутого плану уроку виробничого навчання» (2017) Урок виробничого навчання – форма професійно-практичної підготовки, за якою майстер виробничого навчання у визначений проміжок часу в спеціально обладнаному місці керує навчально-виробничою діяльністю групи учнів. Урок повинен відрізнятися цілісністю: o взаємообумовленістю цілей, змісту, форм, методів та засобів навчання; o внутрішнім взаємозв'язком всіх структурних елементів; o єдиною логікою діяльності майстра й учнів. Публікації у засобах масової інформації: Участь у роботі методичної комісії, засідань педагогічної ради, творчих груп: - Доповідь на тему «Проектно-дослідницька діяльність, як фактор розвитку пізнавальної активності учнів» (педагогічні читання, січень 2016 р.) Участь у конкурсах, оглядах: Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах: Позанавчальна робота Позанавчальні заходи: Виховна година «День перемоги» Мета:виховувати в учнів гордість за свою державу, повагу до національних традицій та історичної пам’яті. Виховна година «Сім’я – найголовніша частина суспільства» Мета: розповісти учням про важливість родинних зв’язків; сприяти зміцненню добрих стосунків між учнями і їх батьками; виховувати в учнів любов до своїх родин та повагу до сімейних традицій. Виховні години-презентації: «День студента», «День охорони навколишнього середовища», «Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас», «Незалежність України», «Міжнародний день музею», «День святого Валентина», «Великдень» Виховна година «Процес розвитку і формування особистості» Виновна година «Формування учнів як колективу в адаптаційний період» Адаптація, як процес формує адаптивність людини - здатність без тривалих зовнішніх і внутрішніх конфліктів продуктивно виконувати провідну діяльність, задовольняти свої потреби, в повній мірі відповідати тим рольовим очікуванням, які пред'являє до нього груп, а також переживати стан самоствердження і самореалізації. Виховна година «Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя» Емоційно слабка і духовно незріла людина панікує перед проблемами, відчуває тривогу, невпевненість і тому алкоголь, наркотики а також тютюн є універсальними засобами: залежно від потреби розслабляють або стимулюють нервову систему, підвищують судинний тонус, дають почуття задоволення, причому фальшиві. Тютюнопаління – одне з найбільш поширених видів побутової токсикоманії, сама найпоширеніша у всьому світі шкідлива звичка. Залежність від нікотину внесено у Міжнародну класифікацію хвороб. |
Опубліковано: 28-11-2012, 17:14 | Переглядів: 3754
![]() |
|
Інформаційне повідомлення
Коментувати новини на сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації. |
Календар публікацій
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
Найчастіше читають
Випадкове фото
Cоціологічне опитування
Яким браузером Ви користуєтесь? |