Гутій Світлана Василівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Гутій Світлана Василівна



Гутій Світлана Василівна– майстер виробничого навчання

Освіта:повна вища, 1995, Ужгородський Державний університет

Спеціальність:французька мова та література

Педагогічний стаж: 21 рік

Рік та результати останньої атестації: 2013, підтвердження педагогічного звання «майстер виробничого навчання І категорії»

Підвищення кваліфікації:
2016, ІПО ІПП ДВНЗ «УМО» Біла Церква свідоцтво СПК 86266-0100/16

Назва професії: секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору

Педагогічне кредо:
«Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього, як самого себе» (Конфуцій)


Педагогічна діяльність


Мета атестації:
Відповідність раніше встановленому 14 тарифного розряду та присвоєному педагогічному званню «майстер виробничого навчання І категорії»

Методична проблема:
Розвиток творчих здібностей учнів засобами сучасних технологій на уроках виробничого навчання, як засіб підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу

Відкриті уроки:

2013 – Тема: «Оформлення розпорядчих, довідково-інформаційних та документів по особовому складу» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища, проведений методом проекту)
2014 – Тема «Робота в текстовому редакторі Word. Запуск програми. Налаштування панелей. Структура вікна. Робота з вікном «Параметри сторінки»: оформлення полів, вибір стандартних форматів, вибір нестандартних форматів, вибір орієнтації сторінки.» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища)
2015 – Тема: «Web-квест, як засіб формування медіакомпетентності учнів на уроках виробничого навчання за спеціальністю: «секретар керівника, підприємства, організації, установи» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища)
2017 Тема: «Робота з головним меню, вікном і панелями інструментів програми Page Maker. Робота з графічними примітивами.» (відкритий урок виробничого навчання для педагогічних працівників училища)

Методичні напрацювання:
- Методичні рекомендації «Методика підготовки майстра виробничого навчання до занять» (2015)
Для успішного проведення занять майстрові виробничого навчання важливо добре підготуватися до них. Майстер повинен чітко уявляти собі, коли, чому і як учити.
Підготовка майстра в/н передбачає формування:
o вмінь та навичок планування й здійснення виробничого процесу;
o загальнопрофесійних вмінь та навичок, які забезпечують якісну підготовку;
o вмінь застосувати знання для розв’язання навчально-виробничих завдань;
o формування готовності до оволодіння новою технікою та технологією виробництва і т. ін.

- Методичні рекомендації «Застосування дидактичних можливостей глобальної мережі Інтернет у професійній діяльності» (2016)
Майстер виробничого навчання повинен готувати людину адаптовану до життя у світі багатоманітних зв'язків - від контактів із найближчим оточенням до глобальних зв'язків. Середовище можливостей глобальної мережі Інтернет – це освітній простір, у якому відбувається формування якостей і вмінь необхідних сучасній людині ХХІ століття, таких, як медіаграмотність, критичне мислення, здатність до рішення творчих завдань, уміння мислити глобально, готовність працювати в команді й громадянська свідомість. Знання й уміння ХХІ століття сприяють формуванню в учнів самостійності й розвитку в них громадянських, професійних і лідерських якостей.

- Методичні вказівки «Активні форми і методи навчання» (2016)
Активні методи навчання - це методи, які спонукають учнів до активної розумової і практичної діяльності у процесі оволодіння навчальним матеріалом. Активне навчання передбачає використання такої системи методів, яка спрямована головним чином не на виклад вчителем готових знань, їх запам'ятовування і відтворення, а на самостійне оволодіння учнями знаннями і вміннями у процесі активної розумової і практичної діяльності.
Особливості активних методів навчання полягають у тому, що в їх основі закладено спонукання до практичної та розумової діяльності, без якої немає руху вперед в оволодінні знаннями.

- Методичні вказівки «Використання різних форм і методів активізації діяльності учнів на уроках» (2017)
Активізація навально пізнавальної діяльності полягає в спільній діяльності викладача та учнів, спонуканню учнів до її енергійного, цілеспрямованого здійснення, подоланню пасивних стереотипних форм викладання та навчання, а також мобілізацію інтелектуальних, емоційно-вольових та фізичних сил учня, що здійснюється викладачем за допомогою певних засобів і спрямовується на досягнення конкретних цілей навчання та виховання.
Активність учнів виражається через запитання, прагнення мислити, пізнавальну самостійність в процесах сприйняття, відтворення, розуміння, творчого застосування. Ознаками сформованості активності особистості виступають: ініціативність, енергійність, інтенсивність, добросовісність, інтерес, самостійність, усвідомлення дій, воля, наполегливість в досягненні мети та творчість.

- Методичні вказівки «Розробка розгорнутого плану уроку виробничого навчання» (2017)
Урок виробничого навчання – форма професійно-практичної підготовки, за якою майстер виробничого навчання у визначений проміжок часу в спеціально обладнаному місці керує навчально-виробничою діяльністю групи учнів.
Урок повинен відрізнятися цілісністю:
o взаємообумовленістю цілей, змісту, форм, методів та засобів навчання;
o внутрішнім взаємозв'язком всіх структурних елементів;
o єдиною логікою діяльності майстра й учнів.

Публікації у засобах масової інформації:
Участь у роботі методичної комісії, засідань педагогічної ради, творчих груп:
- Доповідь на тему «Проектно-дослідницька діяльність, як фактор розвитку пізнавальної активності учнів» (педагогічні читання, січень 2016 р.)

Участь у конкурсах, оглядах:

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Позанавчальні заходи:
Виховна година «День перемоги»
Мета:виховувати в учнів гордість за свою державу, повагу до національних традицій та історичної пам’яті.

Виховна година «Сім’я – найголовніша частина суспільства»
Мета: розповісти учням про важливість родинних зв’язків; сприяти зміцненню добрих стосунків між учнями і їх батьками; виховувати в учнів любов до своїх родин та повагу до сімейних традицій.

Виховні години-презентації: «День студента», «День охорони навколишнього середовища», «Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас», «Незалежність України», «Міжнародний день музею», «День святого Валентина», «Великдень»

Виховна година «Процес розвитку і формування особистості»

Виновна година «Формування учнів як колективу в адаптаційний період»
Адаптація, як процес формує адаптивність людини - здатність без тривалих зовнішніх і внутрішніх конфліктів продуктивно виконувати провідну діяльність, задовольняти свої потреби, в повній мірі відповідати тим рольовим очікуванням, які пред'являє до нього груп, а також переживати стан самоствердження і самореалізації.

Виховна година «Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя»
Емоційно слабка і духовно незріла людина панікує перед проблемами, відчуває тривогу, невпевненість і тому алкоголь, наркотики а також тютюн є універсальними засобами: залежно від потреби розслабляють або стимулюють нервову систему, підвищують судинний тонус, дають почуття задоволення, причому фальшиві.
Тютюнопаління – одне з найбільш поширених видів побутової токсикоманії, сама найпоширеніша у всьому світі шкідлива звичка. Залежність від нікотину внесено у Міжнародну класифікацію хвороб.


Опубліковано: 28-11-2012, 17:14 | Переглядів: 3754 | Версія для друку

Інформаційне повідомлення

Коментувати новини на сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації.





Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Серпень 2022    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 



















Архів публікацій

Липень 2022 (6)
Червень 2022 (17)
Травень 2022 (9)
Квітень 2022 (7)
Березень 2022 (7)
Лютий 2022 (29)



Locations of visitors to this page

Випадкове фото

2010-2011 навчальний рік 692010-2011 навчальний рік 69

2010-2011...

2011 - 2012 навчальний рік 2262011 - 2012 навчальний рік 226

2011 - 2012...

Cоціологічне опитування

Яким браузером Ви користуєтесь?

Mozilla Firefox
Opera
Internet Exploer 6.0
Internet Exploer 8.0
Apple Safari
Google Chrome
інший ...