Якість професійно-практичної підготовки

Категорія: Головна сторінка


26 березня відбулося планове засідання педагогічної ради училища. На порядку денному стояло питання: шляхи і методи покращення засвоєння програмового матеріалу з професійно-практичної підготовки учнів з професії Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування.
Голова методичної комісії Бубряк І.М. зазначив у своєму виступі, що результат виробничого навчання значною мірою залежить від методів навчання, які використовуються майстрами у різних на¬вчально-виробничих умовах,— у майстернях і лаборато¬ріях навчального закладу, на підприємствах. Добір методів залежить не тільки від мети і змісту навчання, а й від численних інших причин, зокрема від специфічних особливостей професії слюсар-електрик з ремонту електроустаткування, рівня попередньої професійної підготовки і віку учнів, умов навчально-виробничого процесу. Крім того, добір методів визначається кваліфікацією і досвідом майстра виробничого навчання. Лише в тому випадку, коли майстер уміло володіє системою сучасних методів навчання, оптимальними прийомами їх застосування, можна досягти успіху і покращити засвоєння програмового матеріалу.
У обговоренні питання взяли участь члени методичної комісії Мітюков В.В., Воробець В.М., інші педагогічні працівники училища.

Якість професійно-практичної підготовки Якість професійно-практичної підготовки

Якість професійно-практичної підготовки Якість професійно-практичної підготовки


Опубліковано: 28-03-2013, 11:00 | Переглядів: 2626 | Версія для друку

Інформаційне повідомлення

Коментувати новини на сайті дозволено лише на протязі 30 днів з моменту публікації.



Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Лютий 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 








Архів публікацій

Лютий 2019 (29)
Січень 2019 (10)
Грудень 2018 (11)
Листопад 2018 (16)
Жовтень 2018 (15)
Вересень 2018 (7)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

2011 - 2012 навчальний рік 1402011 - 2012 навчальний рік 140

2011 - 2012...

Вересень 2013 - 2014 118Вересень 2013 - 2014 118

Вересень 2013 -...

Cоціологічне опитування

Ваша думка. Скільки має тривати урок?

30 хв.
35 хв.
40 хв.
45 хв.
50 хв.