Канчій Еріка Андріївна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Канчій Еріка Андріївна


Канчій Еріка Андріївна – заступник директора з виховної роботи, викладач зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання: «викладач-методист»

Освіта:1991, Ужгородський державний університет
Спеціальність:французька мова та література

Педагогічний стаж: 25

Рік та результати останньої атестації: 2014, відповідає раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»

Підвищення кваліфікації:
2015, ЗІПП0, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №015080 від 14.02.2015 (вчителі французької мови)

2017, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №027611 від 17.03.2017 (вчителі зарубіжної літератури)

2018, Університет менеджменту освіти НАПН України, м. Київ, свідоцтво СП 35830447/1626-18 від 07.09.2018 (заступник директора з навчально-виховної роботи)
Предмети: Зарубіжна література

Педагогічне кредо:
Хочеш зміцнити державу – виховай юнацтво (антична мудрість)


Педагогічна діяльність

Мета атестації: відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»

Методична проблема: Естетичне виховання на уроках зарубіжної літератури як один із засобів підвищення якості знань учнів

Творчий звіт

Методичні напрацювання:
Урок – основна форма навчально-виховного процесу
Методична розробка містить опис основних принципів дидактики, дидактичних вимог до підготовки і проведення уроку, диференціації уроків за метою та засобами навчання, типів уроків за основною освітньою метою.

– Формування вмінь та навичок ділового спілкування засобами французької мови
Методичні рекомендації розглядають використання ефективних форм та диференційованих методів навчання іноземній мові (при вивченні „Бізнес курсу французької мови”), за допомогою яких в учнів формуються комунікативні навички, які забезпечують реальний практичний результат навчання при підготовці фахівців з професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи); оператор комп’ютерного набору».

– Особистісно-орієнтоване спілкування як один із основних принципів комунікативного підходу до навчання французької мови
У роботі обґрунтовано основну мету особистісно-орієнтовного навчання - розкриття індивідуальних пізнавальних можливостей учня й визначення педагогічних умов, потрібних для їх задоволення, шляхи її реалізації шляхом вдосконалення навчально-виховного процесу при викладанні французької мови для забезпечення взаємозв'язку навчального, практичного, комунікативного, розвивального, інтелектуального, мотиваційного компонентів у навчанні учнів.

– Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі ПТНЗ
Інноваційний проект спрямований на впровадження педагогічним колективом училища сучасних виховних технологій у навчально-виховний процес, застосуванні таких виховних систем і методик, які здатні повністю реалізувати ідею співпраці й співтворчості учнів між собою та з педагогами, а також сприяють підвищенню зацікавленості учнів у найповнішому засвоєнні обраної професії.

- Система роботи навчального закладу з превентивного виховання учнівської молоді
Робота ставить за мету дати педагогам теоретико-практичний інструментарій конструювання технологій превентивного виховання учнів. У ній розкриті деякі аспекти сутності превентивного виховання учнівської молоді, система роботи педагогічних працівників навчального закладу щодо попередження та запобігання асоціальної і аморальної поведінки учнів, представлені діагностика та зразки анкет для визначення морально-психологічного клімату в навчальній групі та сім'ї, схема визначення особистості учня для правильної побудови процесу виховання, розкрито вплив сімейного виховання на формування особистості дитини, визначення благополучної і неблагополучної сім'ї, чинники для формування навичок здорового способу життя молодої людини, вміщені окремі заходи правового і превентивного спрямування, тести, диспути, вечори запитань і відповідей та інше.

– Методика підготовки і проведення уроку теоретичного навчання
У роботі проаналізовано типи та види уроків теоретичного навчання, вимоги до сучасного уроку, теоретично обґрунтовано необхідність спільної роботи вчителя і учнів з планування, організації та проведення уроків теоретичного навчання з використанням методів активного навчання.

– Методика індивідуальної роботи з учнями
У роботі досліджується модель навчання, сутнісними ознаками якої є здійснення навчального процесу на засадах індивідуалізації, створення умов для саморозвитку і самонавчання учнів, розкривається поняття індивідуалізації навчання, наведено приклади методів та прийомів індивідуальної навчально-виховної роботи з обдарованими учнями, учнями, які мають прогалини у знаннях, групами учнів.

– Маркетинговий підхід у діяльності ПТНЗ
Робота висвітлює теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного закладу професійно-технічної освіти, включає теоретичне обґрунтування необхідності маркетингового підходу до управління професійним навчальним закладом та елементи практичної реалізації проблеми через розробку сучасних механізмів планування (бізнес-плану) для підвищення ефективності роботи, формування позитивного іміджу закладу та сприяння отриманню якісних освітніх послуг.

Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп:
- Доповідь на тему: «Методи та прийоми індивідуальної навчально-виховної роботи з учнями»
– Доповідь на тему: «Інноваційна діяльність ПТНЗ»
- Доповідь на тему: «Нові підходи до викладання, оновлення цілей та змісту навчання іноземних мов в процесі розвитку комунікативної компетенції учнів» (засідання обласної методичної секції викладачів іноземних мов ПТНЗ області,
- Доповідь на тему: «Позанавчальна діяльність як невід’ємна частина виховної роботи навчального закладу» (засідання Школи молодого педагога)
– Доповідь на тему: «Основи вікової та педагогічної психології» (засідання Школи молодого педагога)
- Доповідь на тему: «Критерії ефективності уроку теоретичного навчання. Проведення аналізу та самоаналізу уроку» (педагогічні читання)

Участь у конкурсах, оглядах:
2012 – ІІ етап огляду-конкурсу веб-сайтів навчальних закладів – І-ше місце
2015- ІІ етап огляду-конкурсу веб-сайтів навчальних закладів – І-ше місце

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота

– Робота гуртків технічної творчості у ПТНЗ
– Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі ПТНЗ
– Система роботи навчального закладу з превентивного виховання учнівської молоді
– Особистісний підхід у вихованні учнівської молоді


Позанавчальні загальноучилищні заходи:
Святкова лінійка початку нового навчального року
Концертно-розважльна програма до дня Вчителя
Спортивне свято до дня Студентів «Веселі старти»
Конкурсно-розаважальна програма «Золота молодь»
Сценарій КВК «Великі зміни»
Сценарій КВК «Життя – це божевілля, а ми в нім санітари»
Святкова програма до Міжнародного жіночого дня «Все для вас»
Міс та Містер училища
Свято останнього дзвоника та вручення документів про освіту
Сценарій акції «Україна пам’ятає» з вшанування пам’яті жертв Голодоморів
Сценарій свята до дня Захисника Вітчизни
Сценарій «Дзвони Чорнобиля»


Опубліковано: 16-01-2014, 13:31 | Переглядів: 2059 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Квітень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 









Архів публікацій

Квітень 2019 (14)
Березень 2019 (29)
Лютий 2019 (43)
Січень 2019 (10)
Грудень 2018 (11)
Листопад 2018 (16)



Locations of visitors to this page

Випадкове фото

9 травня 2009 р. 19 травня 2009 р. 1

9 травня 2009 р....

Фотогалерея 63Фотогалерея 63

Фотогалерея 63

Cоціологічне опитування

Яким браузером Ви користуєтесь?

Mozilla Firefox
Opera
Internet Exploer 6.0
Internet Exploer 8.0
Apple Safari
Google Chrome
інший ...