Канчій Еріка Андріївна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Канчій Еріка Андріївна


Канчій Еріка Андріївна – заступник директора з виховної роботи, викладач зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання: «викладач-методист»

Освіта:1991, Ужгородський державний університет
Спеціальність:французька мова та література

Педагогічний стаж: 25

Рік та результати останньої атестації: 2014, відповідає раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»

Підвищення кваліфікації:
2015, ЗІПП0, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №015080 від 14.02.2015 (вчителі французької мови)

2017, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІ СПК №027611 від 17.03.2017 (вчителі зарубіжної літератури)

2018, Університет менеджменту освіти НАПН України, м. Київ, свідоцтво СП 35830447/1626-18 від 07.09.2018 (заступник директора з навчально-виховної роботи)
Предмети: Зарубіжна література

Педагогічне кредо:
Хочеш зміцнити державу – виховай юнацтво (антична мудрість)


Педагогічна діяльність

Мета атестації: відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист»

Методична проблема: Естетичне виховання на уроках зарубіжної літератури як один із засобів підвищення якості знань учнів

Творчий звіт

Методичні напрацювання:
Урок – основна форма навчально-виховного процесу
Методична розробка містить опис основних принципів дидактики, дидактичних вимог до підготовки і проведення уроку, диференціації уроків за метою та засобами навчання, типів уроків за основною освітньою метою.

– Формування вмінь та навичок ділового спілкування засобами французької мови
Методичні рекомендації розглядають використання ефективних форм та диференційованих методів навчання іноземній мові (при вивченні „Бізнес курсу французької мови”), за допомогою яких в учнів формуються комунікативні навички, які забезпечують реальний практичний результат навчання при підготовці фахівців з професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи); оператор комп’ютерного набору».

– Особистісно-орієнтоване спілкування як один із основних принципів комунікативного підходу до навчання французької мови
У роботі обґрунтовано основну мету особистісно-орієнтовного навчання - розкриття індивідуальних пізнавальних можливостей учня й визначення педагогічних умов, потрібних для їх задоволення, шляхи її реалізації шляхом вдосконалення навчально-виховного процесу при викладанні французької мови для забезпечення взаємозв'язку навчального, практичного, комунікативного, розвивального, інтелектуального, мотиваційного компонентів у навчанні учнів.

– Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі ПТНЗ
Інноваційний проект спрямований на впровадження педагогічним колективом училища сучасних виховних технологій у навчально-виховний процес, застосуванні таких виховних систем і методик, які здатні повністю реалізувати ідею співпраці й співтворчості учнів між собою та з педагогами, а також сприяють підвищенню зацікавленості учнів у найповнішому засвоєнні обраної професії.

- Система роботи навчального закладу з превентивного виховання учнівської молоді
Робота ставить за мету дати педагогам теоретико-практичний інструментарій конструювання технологій превентивного виховання учнів. У ній розкриті деякі аспекти сутності превентивного виховання учнівської молоді, система роботи педагогічних працівників навчального закладу щодо попередження та запобігання асоціальної і аморальної поведінки учнів, представлені діагностика та зразки анкет для визначення морально-психологічного клімату в навчальній групі та сім'ї, схема визначення особистості учня для правильної побудови процесу виховання, розкрито вплив сімейного виховання на формування особистості дитини, визначення благополучної і неблагополучної сім'ї, чинники для формування навичок здорового способу життя молодої людини, вміщені окремі заходи правового і превентивного спрямування, тести, диспути, вечори запитань і відповідей та інше.

– Методика підготовки і проведення уроку теоретичного навчання
У роботі проаналізовано типи та види уроків теоретичного навчання, вимоги до сучасного уроку, теоретично обґрунтовано необхідність спільної роботи вчителя і учнів з планування, організації та проведення уроків теоретичного навчання з використанням методів активного навчання.

– Методика індивідуальної роботи з учнями
У роботі досліджується модель навчання, сутнісними ознаками якої є здійснення навчального процесу на засадах індивідуалізації, створення умов для саморозвитку і самонавчання учнів, розкривається поняття індивідуалізації навчання, наведено приклади методів та прийомів індивідуальної навчально-виховної роботи з обдарованими учнями, учнями, які мають прогалини у знаннях, групами учнів.

– Маркетинговий підхід у діяльності ПТНЗ
Робота висвітлює теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного закладу професійно-технічної освіти, включає теоретичне обґрунтування необхідності маркетингового підходу до управління професійним навчальним закладом та елементи практичної реалізації проблеми через розробку сучасних механізмів планування (бізнес-плану) для підвищення ефективності роботи, формування позитивного іміджу закладу та сприяння отриманню якісних освітніх послуг.

Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп:
- Доповідь на тему: «Методи та прийоми індивідуальної навчально-виховної роботи з учнями»
– Доповідь на тему: «Інноваційна діяльність ПТНЗ»
- Доповідь на тему: «Нові підходи до викладання, оновлення цілей та змісту навчання іноземних мов в процесі розвитку комунікативної компетенції учнів» (засідання обласної методичної секції викладачів іноземних мов ПТНЗ області,
- Доповідь на тему: «Позанавчальна діяльність як невід’ємна частина виховної роботи навчального закладу» (засідання Школи молодого педагога)
– Доповідь на тему: «Основи вікової та педагогічної психології» (засідання Школи молодого педагога)
- Доповідь на тему: «Критерії ефективності уроку теоретичного навчання. Проведення аналізу та самоаналізу уроку» (педагогічні читання)

Участь у конкурсах, оглядах:
2012 – ІІ етап огляду-конкурсу веб-сайтів навчальних закладів – І-ше місце
2015- ІІ етап огляду-конкурсу веб-сайтів навчальних закладів – І-ше місце

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота

– Робота гуртків технічної творчості у ПТНЗ
– Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі ПТНЗ
– Система роботи навчального закладу з превентивного виховання учнівської молоді
– Особистісний підхід у вихованні учнівської молоді


Позанавчальні загальноучилищні заходи:
Святкова лінійка початку нового навчального року
Концертно-розважльна програма до дня Вчителя
Спортивне свято до дня Студентів «Веселі старти»
Конкурсно-розаважальна програма «Золота молодь»
Сценарій КВК «Великі зміни»
Сценарій КВК «Життя – це божевілля, а ми в нім санітари»
Святкова програма до Міжнародного жіночого дня «Все для вас»
Міс та Містер училища
Свято останнього дзвоника та вручення документів про освіту
Сценарій акції «Україна пам’ятає» з вшанування пам’яті жертв Голодоморів
Сценарій свята до дня Захисника Вітчизни
Сценарій «Дзвони Чорнобиля»


Опубліковано: 16-01-2014, 13:31 | Переглядів: 2238 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Жовтень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 









Архів публікацій

Жовтень 2019 (8)
Вересень 2019 (6)
Серпень 2019 (1)
Липень 2019 (1)
Червень 2019 (10)
Травень 2019 (17)



Locations of visitors to this page

Випадкове фото

17.12.2009 1117.12.2009 11

17.12.2009 11

Фотогалерея 90Фотогалерея 90

Фотогалерея 90

Cоціологічне опитування

Як вам наш навчальний заклад?

Супер
Нормально
Не сподобався