Янчишин Вікторія Василівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Янчишин Вікторія Василівна


Янчишин Вікторія Василівна – викладач історії

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії

Педагогічне звання:

Освіта: повна вища, 2007, Ужгородський державний університет

Спеціальність: історія, викладач історії

Педагогічний стаж: 10 років

Рік та результати останньої атестації: 2012, встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»

Підвищення кваліфікації:
2012, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, курси вчителів історії та основ економіки, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1057
2013, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, курси вчителів географії та економіки, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 825

Предмети: «Історія України», «Всесвітня історія», «Географія», «Екологія»

Педагогічне кредо: Навчати, розвивати, виховувати – і все це щодня, щоуроку


Педагогічна діяльність


Мета атестації
Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»

Методична проблема
Удосконалення методів контролю і оцінки знань учнів шляхом розробки програмного комплексу для проведення тематичного оцінювання з предметів «Історія України» та «Всесвітня історія»

Відкриті уроки:
2012 – урок для педагогічних працівників училища з «Історії України» на тему: «Формування передумов незалежності України»
2012 – урок-семінар для педагогічних працівників училища з «Географії» на тему: «Країни Європи».
2013 – бінарний урок для педагогічних працівників училища з «Історії України» та «Української літератури» на тему: «Наш край у 1939–1945 рр.».

Методичні напрацювання:
-презентація «Країни Європи» (2012)
Створена як візуальний супровід доповідей учнів для проведення підсумкового уроку-семінару з географії. На слайдах по черзі відображається коротка інформація на фоні географічної карти про кожну з одинадцяти європейський країн.

- методичні рекомендації «Використання аудіо- та відеозасобів навчання історії» (2012)
Розглянута проблема удосконалення навчально-виховного процесу через поєднання традиційних педагогічних технологій з інформаційно-комунікаційними на уроках історії. Результатом є досягнення більш глибокого осмислення навчального історичного матеріалу, образного сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його «занурення» в досліджувану епоху.

- методичні рекомендації «Організація групової роботи учнів на уроках географії» (2013)
В роботі розглянуто психологічні передумови використання групових форм і методів навчання, теоретичні засади проблеми групової діяльності учнів, а також приведено ефективні прийоми та методи організації групової діяльності учнів на уроках географії.

- презентація «Наш край у 1939–1945 рр.» (2013)
Кожен рік вказаного періоду характеризується окремою групою слайдів, що ілюструють положення Закарпатського краю свідченнями свідків подій, тогочасними фотографіями та віршами українських письменників.

- презентація «Проголошення Карпатської України» (2014)
Створена для візуального оформлення відповідного відкритого виховного заходу. Містить аудіо- та відеофрагменти для урізноманітнення подачі матеріалу, з метою покращити сприйняття інформації слухачами.

- презентація «Пізнавальна діяльність» (2014)
На теоретичному рівні розглянуто «Пізнавальну діяльність» як нерозривну єдність емпіричного та теоретичного пізнання – суспільно-історичного процесу діяльності людини, спрямованого на відображення об'єктивної дійсності.

- презентація «Революція гідності» (2014)
Створена як унаочнення для проведення вечір-реквієму. Хронологічне відображення минулорічних подій в Україні, їх значення та наслідки для українського народу в світлинах та відеофрагментах, що посилює в учнів почуття любові до своєї Батьківщини, сприяє розвитку почуття патріотизму.

Публікації у засобах масової інформації:
Розробка уроку з історії України на тему «Закарпаття в складі Чехословаччини» (подано до друку)

Участь у роботі методичної комісії, засідань педагогічної ради, творчих груп:
2013 – участь в семінарі голів методичних комісій класних керівників професійно-технічних навчальних закладів області. Доповідь на тему: «Індивідуальні та колективні форми роботи з учнями».
2013 – участь у роботі творчої групи з розробки завдань для проведення І етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з географії.
2014 – участь в заходах тижня педагогічної майстерності класних керівників. Доповідь на тему «Пізнавальна діяльність».
2015 – доповідь на педагогічних читаннях на тему «Ігрові технології навчання»

Участь у конкурсах, оглядах:
2013 – огляд-конкурс на кращий інноваційний урок історії України. Нагороджена подякою НМЦ ПТО за креативність та оригінальність у підготовці матеріалів.
Янчишин Вікторія Василівна

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Чотири роки є класним керівником учнів, що навчаються за професією «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування». Свою роботу спрямовую на моральне збагачення підлітків, спонукання їх до роздумів, зміцнення віри в людину, виховання національної свідомості, любові до рідного краю, до традицій свого народу.

Позанавчальні заходи:
2012 – відкрита виховна година на тему «День збройних сил України».
2014 – відкритий виховний захід на тему «Битва під Крутами» (вшанування пам’яті юнаків, які героїчно загинули у бою під Крутами 29 січня 1918 року).
2014 – відкритий виховний захід на тему «Проголошення Карпатської України».
2014 – вечір-реквієм на тему «Революція гідності».


Опубліковано: 19-01-2015, 08:50 | Переглядів: 1009 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Листопад 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 








Архів публікацій

Листопад 2018 (4)
Жовтень 2018 (16)
Вересень 2018 (7)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (2)
Червень 2018 (7)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

9 травня 2009 р. 179 травня 2009 р. 17

9 травня 2009 р....

Фотогалерея 113Фотогалерея 113

Фотогалерея 113

Cоціологічне опитування

Ваша думка. Скільки має тривати урок?

30 хв.
35 хв.
40 хв.
45 хв.
50 хв.