Янчишин Вікторія Василівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Янчишин Вікторія Василівна


Янчишин Вікторія Василівна – викладач історії

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії

Педагогічне звання:

Освіта: повна вища, 2007, Ужгородський державний університет

Спеціальність: історія, викладач історії

Педагогічний стаж: 10 років

Рік та результати останньої атестації: 2012, встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»

Підвищення кваліфікації:
2012, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, курси вчителів історії та основ економіки, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1057
2013, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, курси вчителів географії та економіки, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 825

Предмети: «Історія України», «Всесвітня історія», «Географія», «Екологія»

Педагогічне кредо: Навчати, розвивати, виховувати – і все це щодня, щоуроку


Педагогічна діяльність


Мета атестації
Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»

Методична проблема
Удосконалення методів контролю і оцінки знань учнів шляхом розробки програмного комплексу для проведення тематичного оцінювання з предметів «Історія України» та «Всесвітня історія»

Відкриті уроки:
2012 – урок для педагогічних працівників училища з «Історії України» на тему: «Формування передумов незалежності України»
2012 – урок-семінар для педагогічних працівників училища з «Географії» на тему: «Країни Європи».
2013 – бінарний урок для педагогічних працівників училища з «Історії України» та «Української літератури» на тему: «Наш край у 1939–1945 рр.».

Методичні напрацювання:
-презентація «Країни Європи» (2012)
Створена як візуальний супровід доповідей учнів для проведення підсумкового уроку-семінару з географії. На слайдах по черзі відображається коротка інформація на фоні географічної карти про кожну з одинадцяти європейський країн.

- методичні рекомендації «Використання аудіо- та відеозасобів навчання історії» (2012)
Розглянута проблема удосконалення навчально-виховного процесу через поєднання традиційних педагогічних технологій з інформаційно-комунікаційними на уроках історії. Результатом є досягнення більш глибокого осмислення навчального історичного матеріалу, образного сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його «занурення» в досліджувану епоху.

- методичні рекомендації «Організація групової роботи учнів на уроках географії» (2013)
В роботі розглянуто психологічні передумови використання групових форм і методів навчання, теоретичні засади проблеми групової діяльності учнів, а також приведено ефективні прийоми та методи організації групової діяльності учнів на уроках географії.

- презентація «Наш край у 1939–1945 рр.» (2013)
Кожен рік вказаного періоду характеризується окремою групою слайдів, що ілюструють положення Закарпатського краю свідченнями свідків подій, тогочасними фотографіями та віршами українських письменників.

- презентація «Проголошення Карпатської України» (2014)
Створена для візуального оформлення відповідного відкритого виховного заходу. Містить аудіо- та відеофрагменти для урізноманітнення подачі матеріалу, з метою покращити сприйняття інформації слухачами.

- презентація «Пізнавальна діяльність» (2014)
На теоретичному рівні розглянуто «Пізнавальну діяльність» як нерозривну єдність емпіричного та теоретичного пізнання – суспільно-історичного процесу діяльності людини, спрямованого на відображення об'єктивної дійсності.

- презентація «Революція гідності» (2014)
Створена як унаочнення для проведення вечір-реквієму. Хронологічне відображення минулорічних подій в Україні, їх значення та наслідки для українського народу в світлинах та відеофрагментах, що посилює в учнів почуття любові до своєї Батьківщини, сприяє розвитку почуття патріотизму.

Публікації у засобах масової інформації:
Розробка уроку з історії України на тему «Закарпаття в складі Чехословаччини» (подано до друку)

Участь у роботі методичної комісії, засідань педагогічної ради, творчих груп:
2013 – участь в семінарі голів методичних комісій класних керівників професійно-технічних навчальних закладів області. Доповідь на тему: «Індивідуальні та колективні форми роботи з учнями».
2013 – участь у роботі творчої групи з розробки завдань для проведення І етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з географії.
2014 – участь в заходах тижня педагогічної майстерності класних керівників. Доповідь на тему «Пізнавальна діяльність».
2015 – доповідь на педагогічних читаннях на тему «Ігрові технології навчання»

Участь у конкурсах, оглядах:
2013 – огляд-конкурс на кращий інноваційний урок історії України. Нагороджена подякою НМЦ ПТО за креативність та оригінальність у підготовці матеріалів.
Янчишин Вікторія Василівна

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Чотири роки є класним керівником учнів, що навчаються за професією «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування». Свою роботу спрямовую на моральне збагачення підлітків, спонукання їх до роздумів, зміцнення віри в людину, виховання національної свідомості, любові до рідного краю, до традицій свого народу.

Позанавчальні заходи:
2012 – відкрита виховна година на тему «День збройних сил України».
2014 – відкритий виховний захід на тему «Битва під Крутами» (вшанування пам’яті юнаків, які героїчно загинули у бою під Крутами 29 січня 1918 року).
2014 – відкритий виховний захід на тему «Проголошення Карпатської України».
2014 – вечір-реквієм на тему «Революція гідності».


Опубліковано: 19-01-2015, 08:50 | Переглядів: 973 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30








Архів публікацій

Вересень 2018 (5)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (2)
Червень 2018 (7)
Травень 2018 (10)
Квітень 2018 (11)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

Фотогалерея 73Фотогалерея 73

Фотогалерея 73

2011 - 2012 навчальний рік 1552011 - 2012 навчальний рік 155

2011 - 2012...

Cоціологічне опитування

Чи сподобався вам наш сайт?

Так, звісно!
Можна і краще...
Не сподобався!
Що я тут роблю?