Любчинська Ольга Іванівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Любчинська Ольга Іванівна - викладач спецдисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Педагогічне звання: -

Освіта: повна вища, Мукачівський технологічний інститут, 2002

Спеціальність: фінанси

Педагогічний стаж: 7 років

Рік та результати останньої атестації: не атестувалася

Підвищення кваліфікації: 2014, Науково-методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області, свідоцтво 12 СПК № 974158

Предмети: основи галузевої економіки та підприємництва, економічна теорія інформаційні системи і технології в бухгалтерському обліку, економіка промисловості



Педагогічне кредо:

«Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому»


Педагогічна діяльність


Мета атестації:
Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»

Методична проблема:
Застосування інноваційних технологій на уроках економічних дисциплін

Відкриті уроки:
2007 – Тема: «Ринок як економічні категорія» з предмету «Економічні теорії» (відкритий урок для педагогічних працівників училища)

2008 - Тема: «Формування платіжного доручення за допомогою електронних таблиць Exel» (обласний відкритий урок з предмета інформаційні системи і технології в бухгалтерському обліку)

2013 - Тема: «Підприємництво: суть, види та умови функціонування» (відкритий урок для педагогічних працівників училища з предмета основи галузевої економіки та підприємництва)

2014 – Тема: «Гроші та їх функції» (відкритий урок для педагогічних працівників училища з предмета «Економічні теорії»)


Методичні напрацювання:
2013 рік:
- Розробка практичних робіт з предмета «Економічні теорії»
- Розробка карток самоконтролю на тему «Менеджмент підприємства» та «Маркетингова діяльність на підприємстві» з предмета «Основи галузевої економіки та підприємництва»
- Розробка завдань для комплексних контрольних робіт з предмета «Економічні теорії»
- Розробка тестових завдань з предмета «Економічні теорії»
- Картки з задачками з теми «Прибуток підприємства» з предмета «Основи галузевої економіки та підприємництва»
2014 рік
- Методична розробка «Психологічний клімат колективу. Роль педагога у формуванні сприятливого психологічного клімату»
Особлива роль життя людини належить шкільним рокам, класу, емоційно-психологічному клімату в колективі. І тому особливо значимої ролі у формуванні особистості у підлітків саме припадає саме на цей вкрай складний період. При взаємодії з однолітками вони опановують складний світ людських зв’язків, осягають сутність власного «Я», і водночас задовольняють потреби у людських зв’язках, в самоствердженні, в прив’язаності, в самосвідомості, соціальній системі орієнтації об’єктів поклоніння. Неабияку роль у формуванні особистості також в цей період
відіграє педагог, який направляє, коригує ті підтримує у відповідні моменти.


- Методична розробка «Поняття форм організації навчання. Дидактичні вимоги до уроку як основної форми організації навчання»
Сучасні нововведення в організацію навчання і виховання насамперед вражають розмаїттям нових термінів і блиском дефініцій тих понять, назви яких запозичені з інших мов. Та навіть несміливі спроби вчителя – практика розібратися в цьому дивосвіті інноваційних педагогічних технологій змушують зробити несподіваний висновок:усі вдосконалення змісту, методів, засобів і організаційних форм навчання переважно зводяться до вічної проблеми – удосконалення класно-урочної системи, розширення обсягу цього поняття, уточнення його дидактичного змісту, з’ясування місця і ролі вчителя у процесі викладання, позиції учня у навчанні.

- Методичні рекомендації «Організація самостійної роботи учнів на уроках теоретичного навчання»
Самостійна робота як метод навчання передбачає формування важливих загальнонавчальних умінь (аналізувати, планувати, порівнювати, контролювати тощо), певних рефлексивних якостей, що у кінцевому рахунку забезпечує розвиток самостійності як якості особистості, формує суб'єкта навчальної діяльності.
Проблема самостійної роботи учнів у процесі навчання є нині однією з найбільш актуальних. Вирішення її в практиці вимагає особливої уваги, оскільки в повсякденній діяльності учителя найбільше недоліків трапляється саме в організації і проведенні самостійної роботи учнів. Ефективність самостійної роботи в процесі навчання багато в чому залежить від умов її організації, змісту і характеру завдань, логіки її побудови, джерела знань, взаємозв’язку наявних і передбачуваних знань у змісті завдань, якості досягнутих результатів у ході виконання цієї роботи. Тому питання організації самостійної роботи учнів залишається актуальним і сьогодні.


Публікації у засобах масової інформації: -

Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп:
- Доповідь на тему: « » (обласна методична секція 20 р.)
- Доповідь на тему: «Застосування інноваційних технологій на уроках економічних дисциплін» (педагогічні читання січень 2015 р.)


Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Позанавчальні заходи:


Опубліковано: 28-01-2015, 11:51 | Переглядів: 1434 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Травень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 









Архів публікацій

Травень 2019 (15)
Квітень 2019 (20)
Березень 2019 (28)
Лютий 2019 (43)
Січень 2019 (10)
Грудень 2018 (11)



Locations of visitors to this page

Випадкове фото

9 травня 2009 р. 19 травня 2009 р. 1

9 травня 2009 р....

Фотогалерея 71Фотогалерея 71

Фотогалерея 71

Cоціологічне опитування

Чого не вистачає на сайті?

Новин!
Фотографій
Курсових робіт :)
Всього достатньо!