Любчинська Ольга Іванівна

Категорія: Сторінка педагогічного працівника


Любчинська Ольга Іванівна - викладач спецдисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Педагогічне звання: -

Освіта: повна вища, Мукачівський технологічний інститут, 2002

Спеціальність: фінанси

Педагогічний стаж: 7 років

Рік та результати останньої атестації: не атестувалася

Підвищення кваліфікації: 2014, Науково-методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області, свідоцтво 12 СПК № 974158

Предмети: основи галузевої економіки та підприємництва, економічна теорія інформаційні системи і технології в бухгалтерському обліку, економіка промисловості



Педагогічне кредо:

«Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому»


Педагогічна діяльність


Мета атестації:
Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»

Методична проблема:
Застосування інноваційних технологій на уроках економічних дисциплін

Відкриті уроки:
2007 – Тема: «Ринок як економічні категорія» з предмету «Економічні теорії» (відкритий урок для педагогічних працівників училища)

2008 - Тема: «Формування платіжного доручення за допомогою електронних таблиць Exel» (обласний відкритий урок з предмета інформаційні системи і технології в бухгалтерському обліку)

2013 - Тема: «Підприємництво: суть, види та умови функціонування» (відкритий урок для педагогічних працівників училища з предмета основи галузевої економіки та підприємництва)

2014 – Тема: «Гроші та їх функції» (відкритий урок для педагогічних працівників училища з предмета «Економічні теорії»)


Методичні напрацювання:
2013 рік:
- Розробка практичних робіт з предмета «Економічні теорії»
- Розробка карток самоконтролю на тему «Менеджмент підприємства» та «Маркетингова діяльність на підприємстві» з предмета «Основи галузевої економіки та підприємництва»
- Розробка завдань для комплексних контрольних робіт з предмета «Економічні теорії»
- Розробка тестових завдань з предмета «Економічні теорії»
- Картки з задачками з теми «Прибуток підприємства» з предмета «Основи галузевої економіки та підприємництва»
2014 рік
- Методична розробка «Психологічний клімат колективу. Роль педагога у формуванні сприятливого психологічного клімату»
Особлива роль життя людини належить шкільним рокам, класу, емоційно-психологічному клімату в колективі. І тому особливо значимої ролі у формуванні особистості у підлітків саме припадає саме на цей вкрай складний період. При взаємодії з однолітками вони опановують складний світ людських зв’язків, осягають сутність власного «Я», і водночас задовольняють потреби у людських зв’язках, в самоствердженні, в прив’язаності, в самосвідомості, соціальній системі орієнтації об’єктів поклоніння. Неабияку роль у формуванні особистості також в цей період
відіграє педагог, який направляє, коригує ті підтримує у відповідні моменти.


- Методична розробка «Поняття форм організації навчання. Дидактичні вимоги до уроку як основної форми організації навчання»
Сучасні нововведення в організацію навчання і виховання насамперед вражають розмаїттям нових термінів і блиском дефініцій тих понять, назви яких запозичені з інших мов. Та навіть несміливі спроби вчителя – практика розібратися в цьому дивосвіті інноваційних педагогічних технологій змушують зробити несподіваний висновок:усі вдосконалення змісту, методів, засобів і організаційних форм навчання переважно зводяться до вічної проблеми – удосконалення класно-урочної системи, розширення обсягу цього поняття, уточнення його дидактичного змісту, з’ясування місця і ролі вчителя у процесі викладання, позиції учня у навчанні.

- Методичні рекомендації «Організація самостійної роботи учнів на уроках теоретичного навчання»
Самостійна робота як метод навчання передбачає формування важливих загальнонавчальних умінь (аналізувати, планувати, порівнювати, контролювати тощо), певних рефлексивних якостей, що у кінцевому рахунку забезпечує розвиток самостійності як якості особистості, формує суб'єкта навчальної діяльності.
Проблема самостійної роботи учнів у процесі навчання є нині однією з найбільш актуальних. Вирішення її в практиці вимагає особливої уваги, оскільки в повсякденній діяльності учителя найбільше недоліків трапляється саме в організації і проведенні самостійної роботи учнів. Ефективність самостійної роботи в процесі навчання багато в чому залежить від умов її організації, змісту і характеру завдань, логіки її побудови, джерела знань, взаємозв’язку наявних і передбачуваних знань у змісті завдань, якості досягнутих результатів у ході виконання цієї роботи. Тому питання організації самостійної роботи учнів залишається актуальним і сьогодні.


Публікації у засобах масової інформації: -

Участь у роботі засідань методичної комісії, педагогічної ради, педагогічних читаннях, творчих груп:
- Доповідь на тему: « » (обласна методична секція 20 р.)
- Доповідь на тему: «Застосування інноваційних технологій на уроках економічних дисциплін» (педагогічні читання січень 2015 р.)


Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах:

Позанавчальна робота


Позанавчальні заходи:


Опубліковано: 28-01-2015, 11:51 | Переглядів: 1298 | Версія для друку


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Листопад 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 








Архів публікацій

Листопад 2018 (8)
Жовтень 2018 (16)
Вересень 2018 (7)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (2)
Червень 2018 (7)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

Фотогалерея 104Фотогалерея 104

Фотогалерея 104

Вересень 2013 - 2014 89Вересень 2013 - 2014 89

Вересень 2013 -...

Cоціологічне опитування

Ваша думка. Скільки має тривати урок?

30 хв.
35 хв.
40 хв.
45 хв.
50 хв.