Напрям Радіотехніка

Категорія: Абітурієнту » Напрям Радіотехніка


Напрям Радіотехніка
Напрям Радіотехніка

Опубліковано: 25-03-2015, 09:49 | Переглядів: 5495

Радіотехніка

Категорія: Абітурієнту » Напрям Радіотехніка



Радіотехніка


Воробець Денис Володимирович – майстер виробничого навчання

Лабораторний стенд призначений для проведення лабораторно-практичних робіт з предмету „Радіотехніка та основи телебачення” професії 7243.1 „Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури” та з предмету„Радіоелектроніка” професії 7242.1 „Регулювальник РЕА і П. Контролер РЕА”.
До складу стенду входять: вбудовані два регульовані джерела живлення з межами регулювання від 0 до 20 В, чотири мультиметри (два з яких виконують функцію вольтметра, а інші два – амперметра), чотири схеми для дослідження.
Лабораторний стенд дозволяє вивчати принцип роботи активних електрорадіоелементів, знімати вольт-амперні характеристики та виконувати наступні лабораторно-практичні роботи:
1. Дослідження напівпровідникового стабілітрона;
2. Дослідження напівпровідникового діода;
3. Дослідження транзистора;
4. Дослідження тиристорів.
Для дослідження стабілітрону, діоду, транзистора або тиристора, необхідно зібрати схему дослідження (підключити відповідні джерела живлення, амперметри та вольтметри) та, користуючись документацією до лабораторно-практичних робіт, виконати відповідні дослідження.

Опубліковано: 5-05-2010, 13:25 | Переглядів: 3227


Особистий кабінет

Пошук

Календар публікацій

«    Листопад 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 








Архів публікацій

Листопад 2018 (5)
Жовтень 2018 (16)
Вересень 2018 (7)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (2)
Червень 2018 (7)





Locations of visitors to this page

Випадкове фото

2010-2011 навчальний рік 792010-2011 навчальний рік 79

2010-2011...

2011 - 2012 навчальний рік 1322011 - 2012 навчальний рік 132

2011 - 2012...

Cоціологічне опитування

Чого не вистачає на сайті?

Новин!
Фотографій
Курсових робіт :)
Всього достатньо!