Історія

Комунальний заклад «Мукачівський професійний політехнічний коледж» Закарпатської обласної ради  – заклад професійної (професійно-технічної) освіти третього атестаційного рівня, здійснює первинну професійну підготовку кваліфікованих робітників, професійно-технічне навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації дорослого населення.

Заклад освіти заснований у жовтні 1986 року згідно з наказом державного Комітету УРСР по професійній освіті під назвою Професійно-технічне училище № 3 м. Мукачево. Професійна підготовка робітничих кадрів здійснювалася з професій: слюсар-складальник радіоапаратури, токар, слюсар-ремонтник, фрезерувальник.

Упродовж 1986-1987 років було зведено навчальний корпус, корпус майстерень, гуртожиток.

У квітні 1991 року Мукачівське професійне училище № 3 реорганізовано у Вище професійне училище № 3 м. Мукачево, що здійснює ступеневу підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів для задоволення кадрових потреб народного господарства міста та Закарпатського регіону.

Наказом Міністерства освіти і науки України № 960-л від 25 вересня 2019 року училищу надано право на здійснення освітньої діяльності у сфері фахової передвищої освіти.

Рішенням дев’ятої сесії VIII скликання Закарпатської обласної ради від 16.03.2023 створено юридичну особу публічного права – Комунальний заклад „Вище професійне училище № 3 м. Мукачево” Закарпатської обласної ради.

У 2024 році найменування закладу змінено на Комунальний заклад „Мукачівський професійний політехнічний коледж” Закарпатської обласної ради.

 

            Очільники училища

         1986-2004 –   Попович  Матвій Матвійович,     

заслужений працівник освіти України

                          2004-2018 – Мельничук Володимир Миколайович               

           

 2018 –   Газдик Мирослава Миронівна

Сьогодні коледж із  має необхідний кадровий потенціал, спроможний навчати високотехнологічним професіям за гнучкими програмами для усіх вікових категорій, надавати фахову передвищу освіту. Згуртований колектив активно комунікує з органами місцевого самоврядування, державними установами, приватним сектором, громадськими організаціями, закладами освіти різних рівнів акредитації, системно працює над створенням сучасного освітнього осередку.