Комунальний заклад «Мукачівський професійний політехнічний коледж» Закарпатської обласної ради – заклад професійної (професійно-технічної) освіти третього атестаційного рівня, здійснює первинну професійну підготовку кваліфікованих робітників, професійно-технічне навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації дорослого населення.
Заклад освіти заснований у жовтні 1986 року згідно з наказом державного Комітету УРСР по професійній освіті під назвою Професійно-технічне училище № 3 м. Мукачево. Професійна підготовка робітничих кадрів здійснювалася з професій: слюсар-складальник радіоапаратури, токар, слюсар-ремонтник, фрезерувальник.
Упродовж 1986-1987 років було зведено навчальний корпус, корпус майстерень, гуртожиток.
У квітні 1991 року Мукачівське професійне училище № 3 реорганізовано у Вище професійне училище № 3 м. Мукачево, що здійснює ступеневу підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів для задоволення кадрових потреб народного господарства міста та Закарпатського регіону.
Наказом Міністерства освіти і науки України № 960-л від 25 вересня 2019 року училищу надано право на здійснення освітньої діяльності у сфері фахової передвищої освіти.
Рішенням дев’ятої сесії VIII скликання Закарпатської обласної ради від 16.03.2023 створено юридичну особу публічного права – Комунальний заклад „Вище професійне училище № 3 м. Мукачево” Закарпатської обласної ради.
У 2024 році найменування закладу змінено на Комунальний заклад „Мукачівський професійний політехнічний коледж” Закарпатської обласної ради.
Очільники училища
1986-2004 – Попович Матвій Матвійович,
заслужений працівник освіти України
2004-2018 – Мельничук Володимир Миколайович
2018 – Газдик Мирослава Миронівна
Сьогодні училище із понад тридцятип’ятирічними традиціями професійного навчання має необхідний кадровий потенціал, спроможний навчати високотехнологічним професіям за гнучкими програмами для усіх вікових категорій, надавати фахову передвищу освіту. Згуртований колектив активно комунікує з органами місцевого самоврядування, державними установами, приватним сектором, громадськими організаціями, закладами освіти різних рівнів акредитації, системно працює над створенням сучасного освітнього осередку.